اموخته ام.........

love#like#love#song#baby#

i lOvE you like A lOvE sOnG baBY

اموخته ام.........

آموخته ام که وابسته نباید شد ، نه به هیچکس و نه به هیچ رابطه ای
و این نشدنی ترین اصلی بود که من آموختم !

 



نظرات شما عزیزان:

AMIR
ساعت12:44---22 شهريور 1392
✿دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور دیگر!
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد !
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم !
دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور که دلت قرص شود که من هستم
یک طور که
دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی . . . !✿



AMIR
ساعت9:39---7 شهريور 1392
چــــــــه بــــــــے پــــــرواا ...

دلــــــمـــــ آغـــــوش ممنـــــوعــــه اے را میخواهــــــد

کِـــهـ تنهــــــا شـــــرعـــــے بــــودنـــش را ...

مــــــن میـــــدانــــمـــــ و دلمــــ و ...

تــــــــــــــــــــــــ ـو ...


Rozol
ساعت1:13---22 مرداد 1392


Rozol
ساعت20:54---20 مرداد 1392


فاطمه
ساعت5:18---25 تير 1392
وب خوبی داری دستت درد نکنه.اپم ب منم ی سری بزن.نظر فراموش نشه

سارا
ساعت22:02---15 مهر 1391
____?????
___??????????
___?????????????
___????????????
__?????????????
_?????????????
_?????????????
_????????????????
????????????????????
???????????????????????
????????????????????????
_??????__??????????????
___????____???????????
___????_____??????????
___????_____??????????
____????____??????????
_____???____?????????
______???__??????????
_______??????????????
________??????????????
_______???????????????????
_______?????????????????????
_______?????????????????????????
_______???????????????????????????
________??????????____?????????????
_________????????_______???????????
_________????????_____???????????
_________???????____??????????
_________???????_??????????
________???????????????
________????????????
________??????????
_______?????????
_______??????
______??????
______??????
______??????
______?????
______?????
_______????
_______????
_______????
______??????
______??????
_______|_????



با تک تک سلولهای وجودم حضورت را میطلبم

با همه عشقم منتظر نشستم

تا از راه برسی و همه احساسمو با کلام عشق نوازش کنی


ناهید
ساعت14:48---13 مهر 1391


دست ها ديوار می چينند

ديوارها فاصله


ديوارها متهم ميشوند

دستها تبرئه...




ناهید
ساعت14:47---13 مهر 1391

مردان بزرگ بر اين باورند که

يا راهی خواهند يافت

يا راهی خواهند ساخت


elmira
ساعت16:48---9 مهر 1391
آدمها می آیند

زندگی میکنند

می میرند و میروند...

امـــا فاجعه زندگی تـــو

آن هنــگامـــ آغاز می شود کـــه...

آدمـــی میــــرود امـــا نمی میرد...!!

مـــی مانـــــد

و نــبودنشـــ در بـــودن تـــــو

چنان تــــه نشین می شود

کـــه تـــو مـــیمیریــــ

درحـــالی که زنـــده ایی...


پریسا
ساعت20:41---4 مهر 1391
سلام

من مسابقه شعر گذاشتم

یکی از بهترین شعر هاتو که فکرمی کنی

خیلی تاثیر گذاره بده بهم ...

بعد از این که همه شعرعارو جمع کردم خبرت می کنم کی برنده

شد...یه جایزه ناقابل هم داره

شرکت کن ناامید نمی شی دوس گلم


رفیق بی کلک
ساعت15:04---27 شهريور 1391
مرسی.شماهم لینک شدین

محمد
ساعت16:44---26 شهريور 1391
دلم برايت تنگ مي شود

گرچه اينجا نيستي

هرجا مي روم

يا هرکار مي کنم

صورت تو را در خيال مي بينم و دلم برايت تنگ مي شود

دلم براي همه چيز گفتن با تو تنگ مي شود

دلم براي چشمانمان تنگ مي شود که پنهاني به هم دل مي دادند

دلم براي هيجاني که با هم داشتیم تنگ مي شود

دلم براي همه چيزهايي که با هم سهيم بوديم تنگ مي شود

دلتنگي براي تو را دوست ندارم

احساس سرد و تنهاييست

کاش مي توانستم با تو باشم

ولي افسوس..


n!dA
ساعت19:48---25 شهريور 1391
این یکیو خیلی موافقم

پریسا
ساعت11:36---15 شهريور 1391

سلام

من لینکتون کردم

اگه لینکم کردی نزاری اسمم گوشه

وبت خاک بخوره...ممنون دوست عزیز


سارا
ساعت13:43---6 شهريور 1391
سلام وب قشنگی داری....به من بیشتر سر بزن!!!
راستی رابطه ی زین و پزی شایعه نیس مگه ندیدی رفتند با هم خوش گذورند؟؟اینم لینکش:
http://onedirection1.mihanblog.com/post/72


jtsart
ساعت23:50---24 مرداد 1391
خیلی قشنگ بود

نمایشگاه عکس دایی احمد
ساعت10:22---22 مرداد 1391
Salam Azizam Mer30 Ke Behem Sar mizani Va Be postha Tavajoh Mikoni.
Vala Man Ye Modat Mosaferat Boodam Be Khatere Hamin Ziad Vaghte Up shodan Nadashtam Sharmande Golam Man UP Shodam Zood Bia Montazeram


فرشته هفت آسمان
ساعت21:11---21 مرداد 1391
لینک شدی گلم مرسی که سر زدی

یاس & امیرعباس
ساعت0:04---21 مرداد 1391
تو مرا میفهمی

من تو را میخوانم

و

همین ساده ترین قصه ی یک انسان است
تو مرا میخواهی

من تو را ناب ترین شعر جهان میدانم

و

تو هم میدانی تا ابد در دل من میمانی...


فرشته هفت آسمان
ساعت22:19---20 مرداد 1391
سلام عزیزم مرسی که به وبم سر زدی...من لینکت میکنمگلم...وب جالبی داری.

مهسا
ساعت15:00---20 مرداد 1391
سلام،باشه چشم حتما

مهسا
ساعت21:38---19 مرداد 1391
سربسته میگم : یکی اینجاست که دلش....هوا....تو !
گرفتی؟


reyhaneh va ghazaleh
ساعت20:45---19 مرداد 1391
vaghanam nashodani tarin!!khoshgel bood azizam!

silence girl
ساعت14:51---19 مرداد 1391
دقیقا!میگن غیر ممکن غیر ممکنه!این اصل هم یکی از غیر ممکن هاست!

تکدونه دختــــر
ساعت1:24---19 مرداد 1391
سلام . وبلاگ زیبایی داری . موفق باشی

یاس & امیرعباس
ساعت1:02---19 مرداد 1391
هنگامي كه دري از خوشبختي به روي ما بسته ميشود ، دري ديگر باز مي شود ولي ما اغلب چنان به دربسته چشم مي دوزيم كه درهاي باز را نمي بينيم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ me&you ] [ ]